ΣΑΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΛΟΚ

ΣΑΣ   ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ  ΜΠΛΟΚ
ΣΑΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΛΟΚ

Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2015

Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΡΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

μια ακόμη επανάληψη στην υπόθεση ΑΡΓΟΣ



      • (η ανω  ανάρτηση  έχει σχέση  με τωρινές συμπεριφορές  όπως αυτή πριν λίγες μέρες στην Σκάλα!)
ΚΑΙ


  1. Άλλη μια "ένδειξη" για το πόσες χιλιετίες πίσω από τα 33 000 χρόνια θα πρέπει να επανατοποθετηθούν τα γεγονότα που εξιστορούνται στην Οδύσσεια...αν κρίνουμε ότι οι περιγρφόμενοι, από τους Έλληνες ώς "βάρβαροι" λαοί, πέραν εκείνων που είχαν ή είχαν λάβει Ελληνικοί παιδεία, ό,τι ζωντανό όν περπάταγε ή πέταγε στη Γή αποτελούσε θήραμα για τροφή των και όχι ΠΙΣΤΟΣ φίλος κλπ, κλπ . Μέχρι σήμερα υπάρχουν λαοί πέραν της μέσης Ανατολής που τα σκυλιά αποτελούν για αυτούς "εξαιρετικό" έδεσμα! Πόσα ακόμη οφείλη η Ανθρωπότητα στον Όμηρο και στους Έλληνες!!! σε Πώς ο σκύλος έγινε πιστός φίλος πριν από 30.000 χρόνια
    03 Σεπ 2013

    Πώς ο σκύλος έγινε πιστός φίλος πριν από 30.000 χρόνια. Ο σκύλος για περισσότερα από 30.000 χρόνια είναι ο πιο πιστός φίλος του ανθρώπου. Κάτω από ποιες συνθήκες όμως αυτός ο λύκος έγινε… αρνάκι;. Πότε το άλογο, η ...

    .
    Μία ερώτηση για το φίλο τον Καμπάνη αν βέβαια μας διαβάζει, πάνω στο παλιότερο σχόλιό του περί Παλική = Ομηρική Ιθάκη:
    Υπάρχουν κάποιοι ύμνοι Ομηρικοί λεγόμενοι προς τον Απόλλωνα.
    Σε έναν αναφέρονται τα παρακάτω:

    στ. 418-429
    … « Όμως το στέρεο πλοίο δεν υπάκουε στα πηδάλιά του,
    αλλά μακριά απ’ την πλούσια Πελοπόννησο αρμενίζοντας
    τράβαε το δρόμο του, κι ο τηλεργής αναξ Απόλλων με άνεμο
    το διεύθυνε επιδέξια. Και κείνο ακολουθώνας την πορεία του
    έφθασε στην Αρήνη και στην ερατεινή Αργυφέη
    και στο Θρύο, το πέρασμα του Αλφειού, και στον καλόχτιστο Αίπυ
    και στην αμμουδερή την Πυλο και στους Πύλιους κατοίκους.
    Κι έφτασε στους Κρουνούς και στην Χαλκίδα και στην Δύμη
    και στην ιερή την Ηλιδα όπου αρχοντεύουν οι Επειοί.
    Καθώς πλησίαζε στις Φερές καμαρωτή απ’ του Δία τον ούριο ανεμο,
    κάτω απ’ τα νέφη φάνηκαν σ’ αυτούς το απόκρημνο όρος της Ιθάκης
    και το Δουλίχιο και η Σάμη και η δασώδης Ζάκυνθος….»


    Πώς από τον Άραξο (αρχαία Δύμη περίπου) φαίνονταν το Δουλίχιο, η Σάμη. η Ζάκυνθος και
    το απόκρημνο όρος της Ιθάκης?
    Φαινόταν η Παλική από την Πάτρα? Αδύνατον.
    Και γιατί φαινόταν το βουνό της Ιθάκης και όχι η ίδια η Ιθάκη?
    Η μία άποψη είναι ότι ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα της Ιθάκης λόγω ύψους.
    Η άλλη ότι πραγματικά μόνο το βουνό της Ιθάκης φαινόταν.
    Συμπέρασμα:
    Και στις δύο περιπτώσεις η Παλική αποκλείεται άρα οι ύμνοι λένε μπαρούφες κοινώς!
    Μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα: Γεωγραφικά το ταξίδι ως προς τα υπόλοιπα δεν έχει πρόβλημα στην περιγραφή και στις ονομασίες.
    Κάνω λάθος??

    Σημείωση:
    Οι Ομηρικοί Ύμνοι αποτελούν μια συλλογή αρχαίων ελληνικών ύμνων σε μέτρο δακτυλικό εξάμετρο, το ίδιο που χρησιμοποιείται στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Στην Αρχαιότητα, οι ύμνοι αυτοί αποδίδονταν στον Όμηρο: η πρώτη αναφορά σε αυτούς σε γραπτό κείμενο γίνεται από τον Θουκυδίδη.
    Σπ. Ρόκκος


ΡΟΥΑ  ΜΑΤ!!,, ΔΥΟ ΘΕΩΡΕΙΕΣ,,, ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΙΝΕΣ  ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΙΣ!!
Ο ΤΑΦΟΣ  ΣΤΑ  ΤΖΑΝΝΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ!!
ΚΑΙ Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ,,ΑΠΛΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΙΘΑΚΗ!!
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,,ΣΑΝ ΤΟΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ,, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΜΕ!!

αγριοκάτσικα-ζαρκάδια λαγούς ,, και τα κυνηγια στην άνω φώτο,, που να τά βρει   στην Τωρινή Ιθάκη?    (ραωδια ρ292 και μετά)
ΛΑΙΛΑΠΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΣ,,ΣΚΥΛΙΑ ΙΔΙΑΣ ΡΑΤΣΑΣ,,ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΟ, ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ  ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ  ,,ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

7 σχόλια :


  1. Λοιπόνε πρώτα να σας κεράσω κάνα δύο Δούρειους πιττόγυρους του Fotis family για το κόπο του ψαξίματος συμπληρωμένους με καμιά δεκαριά ρομπόλες για να δικαιολογήσετε αργότερα τα συμπεράσματά σας με το γνωστό:
    «Έ έπιαμε και λίγο πάρα πάνω».
    Δεύτερο εκειό το μαλλιοτράβηγμα του σκύλου με το ζαρκάδι που βάνετε μόστρα δε θα σας βγεί σε καλό από τσου ζωόφιλους και εμένα μου θυμίζει το Σόιμπλε και την Ελλάδα. Χα χα χα.
    Άσε που το βλέπει και ο Σπύρος ο Ρισσιάνος και δεν έχει αφήσει γερμανό για γερμανό με το ψαροντούφεκο.
    Με παίρνει τσι προάλλες και μου λέει εχτύπησα καμιά δεκαριά σκάρους και δεκαπέντε Σόιμπλε!
    Εκουρλάθηκες ορέ του λέω?
    Γιατί ορέ μου απαντά, εγώ από δω και πέρα τα ψάρια τσού γερμανούς τα μετονόμασα σε Σόιμπλε και βγάνω το άχτι μου, τσου έχω ξεκληρίσει!
    Να τσου δεις πως σπαρταράνε απά στο καμάκι, απόλαυση σκέτη! Χα χα χα.
    Τώρα πλάκα - πλάκα μου έλεε ότι η Έρισσο έχει γεμίσει από αυτό το κωλόψαρο.
    Έκαμε και διατριβή, αλλάζουνε λέει χρώμα και παραλλαγές που το χταπόδι είναι φτωχός τους συγγενής.

    Να είστε καλά και βάλτε καμιά κόκκινη γραμμή εκεί με τον Οδυσσέα γιατί θα μας αγριέψετε και μαύρα σας μοιρολόγια.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

  2. ΧΑΧΑ,, Αστα εφκίνα,, καλά με τα νερά,, τώρα αντε να βρείτε τα ζαρκάδια,, και κια τα τέρατα της φώτο !Αγριοκάτσικα και λαγους φυσικά δεν μπορω να πω ότι πάτε πισω, και με το πεζός να φτάσει στην Ιθάκη, αλλά
    εγώ πατώ στον Τάφο, και κάποια στιγμή,, και στην ανάλυση με την Αστερίδα!,, που πρέπει να πεις στον φίλο σου
    τον Ρόκκο,, να ξαναπίασει τσι φυλλάδες ,,αλλά πιο παλιά,, πριν την Τηλεμαχιάδα την μετατρέψουν σε Οδύσσεια,, γιατι μάλλον τα λέει ολίγον διαφορετικά μου φαίνεται!,,
    Εντωμεταξύ,, δεν χρειάζεται Διχασμός όπως πολύ συνετά σαν τον Οδυσσέα συστήνεις,, αλίμονο να συμφωνούσαμε όλοι,, ένα ποσοστο ψηφίζει ναι ,και ενα άλλο ψηφίζει οχι,, πρέπει δηλαδη να βγάλουμε τα όπλα?
    Ετσι και στο Ομηρικό,,ο καθένας υποστηρίζει την απόψή του, απλα το ρητο,, το σοφο, λέει οτι γελάει καλυτερα όποιοσ γελάσει τελευταίος,, χαχαχα, καλη συνέχεια,, και καλό βόλι την Κυριακή

  3. Χα χα χα χα Εγώ πάντα βόλι μονόβολο θα ρίχνω μην ανησυχείς, αλλά πριν τη Κυριακή ρίχνω και καμιά κούφια στη Κεφαλλονιά έτσι γιατί στη ζούλα μολάτε τα αποκλαμάκια σας.

    Τώρα λοιπόνε που το πρόσεξα με λίγη καθυστέρηση ομολογώ, δεν γνωρίζω αν τυχαία, ή όχι υπάρχει τουγκέδερ και η παρουσίαση του κ. Λυκούδη περί Αλεξιάδας – Ομηρικής Ιθάκης.
    Έ μη το παίρνει και στα σύν ο κ. Καμπάνης γιατί υπάρχει το ευαίσθητο σημείο ποιο ήταν το ακρωτήριο Αθέρας, που μάλλον αλλού το αποδεικνύει ο Σ. Ρόκκος στο porto assos και στο άρθρο «Το πόρτο Φισκάρδο του Μεσαίωνα».
    Βλέπετε ότι είμαι αρκετά ενημερωμένος τόσο τουλάχιστον όσο να σας κάμω να γίνεται μαλλιά κουβάρια έδεκει στη Κεφαλλονιά. χα χα χα.
    Γλέπω λοιπόνε ότι ο σημερινός Αθέρας σα πόρτο Κέρας αναφέρεται στους παλιούς χάρτες!
    Η ονομασία βέβαια σχετίζεται με την Ομηρική Ιθάκη γιατί άμα έβγηκε έδεκει ο Οδυσσέας τότε θα πληροφορήθηκε πόσο κέρατο κουβάλαε 20 όλόκληρα χρόνια!!!!
    Με αυτή τη λογική συμφωνώ η Ομηρική Ιθάκη είναι εκειόπισω στο Ληξούρι!!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

  4. Όσο για το φίλο το Σπύρο άμα περάσουν τα πιο ενδιαφέροντα των ημερών επιφυλάσσει μια φωτό έκπληξη (για εμένα τουλάχιστο) και καμάρι για όλη τη Θιακοκεφαλονιά και όχι μόνο. Όχι βέβαια του Οδυσσέα αλλά σχετική με κάποιον πολύ γνωστό της ναυτοσύνης.stop.

    Χουά χα χα χα χα χα χα. 

  5. Καλά και ωραία τα λες ορέ και χιουμοριστικά... Αλλά εφκιό το κάστρο κοντά που πολιορκούσε την ώρα εκείνη ο γιός του, που το έχει ορέ η Έρυσσος;... Και μη μου πεις την Άσσο, γιατί φτιάχτηκε 6 αιώνες μετά.

  6. Ειναι αποριας αξιο παντως πως αρχαιοι ιστορικοι αναφερουν τον Οδυσσεα να εκστρατευει στην Τροια ως βασιλεας "Κεφαλληνων" με 4 πλοια..επισης αναρωτιεσαι ..ΠΡΙΝ ο λορδος Βυρων ονομασει "Ιθακη" το τωρινο νησι Ιθακη και ΠΡΙΝ ονομασουν το νησι αυτο "Picco Cefalonia" η καπως ετσι τελος παντων..ποιο ηταν το ονομα του?Υπαρχει αραγε καποια πηγη που να μας ΠΕΙΘΕΙ οτι οντως λεγοταν ετσι ?Επισης αποριας αξιον ειναι γιατι προσπαθησαν με τοση "μανια" καποιοι ντοπιοι να πεισουν ολον τον κοσμο οτι το καστρο στο Σταυρο ηταν η Ομηρικη Ιθακη παροτι αποδειχθηκε οτι αρχαιο ευρημα μεν μεταγενεστερο της εποχης δε (κατα πολυ μαλιστα..)..συλλογιζεσαι..."γιατι να εμπιστευτω ξανα τις αποψεις ανθρωπων που βαζουν το τοπικιστικο συμφερον πανω απο την αναζητηση της αληθειας ?"..αναρωτιεσαι οτι αν οντως η σημερινη Ιθακη ηταν η Ομηρικη το λογικο θα ηταν να ειναι και το μεγαλυτερο νησι σε πληθυσμο σε ευρηματα κλπ..πως αλλιως θα μπορουσε να κυριαρχησει στο Ιονιο,την Αιτωλοακαρνανια κλπ χωρις να εχει τον περισσοτερο στρατο/πληθυσμο κλπ...? Αντε πως ηταν..πως συντηρουνταν ολος αυτος ο πληθυσμος?Ολο βουνα συναντας εκει περα..που ειναι τα ευρηματα εκεινης της εποχης ?Πως το 3Χ3 μετρα "σπηλαιο των νυμφων" που παρουσιαζουν γινεται να ειναι επιβλητικοτερο απο το σπηλαιο της Δρακαινας και της Μελισσανης κλπ?Η αρχαια "Τετραπολις" εχει 4 τουλαχιστον πολεις με τειχη..ενα καρο ναους..χιλιαδες ευρηματα...δεκαδες ταφους..τον μεγαλυτερο μυκηναικο μετα των Μυκηνων..και χιλια δυο αλλα..και καποιοι προσπαθουν να μας πεισουν οτι στο νησι αυτο (κεφαλονια) δεν υπηρχε και τιποτα σπουδαιο αλλα στο νησακι απεναντι ηταν το ΟΛΟΝ αλλα επειδη δεν εχουμε και στοιχεια-ευρηματα (εκτος απο ενα θραυσμα "με την ευχην ΟΔΥΣΣΕΙΝ") "..μη μας τη λετε και πολυ γιατι δε μας αρεσει να το ψαχνουμε και πολυ κι εσεις που την ψαχνετε πολυ ειστε ενοχλητικοι..."...αυτες ειναι αποψεις εναντια στην ερευνα και στηνα αναζητηση της αληθειας κ της ιστοριας..αν βρεθει το παλατι του Οδυσσεα κλπ στη σημερινη Ιθακη πολυ ευχαριστως να χειροκροτησουμε ΟΛΟΙ..μεχρι τοτε μη μας απαγορευετε παρακαλω την αναζητηση για την ευρεση της αληθειας (και ΜΟΝΟ..)

  7. επισης με μεγαλη ΠΙΚΡΑ ακουσα οταν επισκεφτηκα την Ιθακη αποψεις ΕΝΑΝΤΙΑ στην ιστορια..δηλ δε λαμβανεται υποψιν οτι αναφερεται οτι το καστρο ηταν κοντα στη θαλασσα και μπορουσες να πας γρηγορα με τα ποδια...οτι εβλεπε σε ωκεανο προς τη Δυση..οτι το Νηρετον εστεκε επιβλητικο απο μακρια..αραγε ο Αινος πρεπει να ξεφυτρωσε προσφατα η δε μπορει να ηταν και τοσο επιβλητικο ενα απο τα μεγαλυτερα βουνα της Ελλαδος..σιγα μην ειναι κι ο Πισσαετος ρε παιδια..ημαρτον πια δηλ...οταν δε βαζετε την ιστορικη αληθεια πανω απο ολα και την αγαπη για την Αρχαια Ελλαδα αλλα προσβλεπετε αποκλειστικα στο πως θα αυξησετε το τουρισμο στον τοπο σας..ε τοτε ειναι πολυ λυπητερο κατι τετοιο ...οσοι λετε οτι η σημερινη και η ΟΜηρικη Ιθακη ηταν το ιδιο πραγμα,ασχολειστε σοβαρα και με την υπολοιπη Ελλαδα και την αρχαια ιστορια της ?Αγαπατε την αρχαια ΕΛλαδα η φοβαστε μη χασετε $$$ ετσι κ αποδειχθει οτι δεν ηταν η σημερινη Ιθακη η ΟΜηρικη ?
Διάφορες παραδόσεις αναφέρουν ότι ο Κέφαλος ήταν γιος του βασιλιά της Φωκίδας Δηίωνος ή Δηιονέως. Βοηθούμενος από τον Αμφιτρύωνα, έδιωξε τους Τηλεβόες από τηνΚεφαλληνία, όπου εγκαταστάθηκε με τον λαό του και της έδωσε το όνομά του, που φέρει μέχρι σήμερα.
Ο Κέφαλος αναφέρεται επίσης ως γιος του Πανδίονα ή του Ερμή και της Έρσης, ή απόγονος του Ενδυμίονα. Πολύ γνωστός κατά την αρχαιότητα ήταν ο μύθος της αρπαγής του Κεφάλου: Η Ηώ ερωτεύθηκε τον Κέφαλο και τον κατεδίωξε ώσπου τον έφθασε στη Συρία, τον άρπαξε και τον έκανε δικό της. Από την ένωσή τους γεννήθηκε ο Τιθωνός, κατ' άλλους και ο Φαέθοντας. Σκηνή από τον μύθο σώζεται σε ελληνικό αγγείο της Γέλας του 460 π.Χ. περίπου.

«Κέφαλος και Ηώ», ζωγραφικός πίνακας τουΝικολά Πουσέν (περ. 1630)
Μετά από οκτάχρονη απουσία, ο Κέφαλος επέστρεψε στην πατρίδα του, εμφανίσθηκε στη σύζυγό του Πρόκριδα ως ξένος και την έπεισε με πλούσια δώρα να τον παντρευτεί! Στη συνέχεια της απεκάλυψε την πραγματική του ταυτότητα και, ύστερα από μικροεπεισόδια οι δύο σύζυγοι συμφιλιώθηκαν. Ωστόσο, αυτή η δοκιμασία έγινε αφορμή άλλων δεινών. Η Πρόκρις, βλέποντας τον άνδρα της να φεύγει πολύ συχνά στο κυνήγι, τον υποψιάσθηκε και τον ακολούθησε κρυφά μια μέρα. Κάποιος δούλος της είχε πει πως στις κυνηγετικές του εξορμήσεις φωνάζει τη λέξη «Νεφέλη». Πραγματικά, ο Κέφαλος επικαλέσθηκε τη νεφέλη αλλά εννοούσε το σύννεφο ή τον δροσερό άνεμο που θα τον ανακούφιζε από τη ζέστη. Σε μια στιγμή, ο Κέφαλος αντιλήφθηκε κίνηση στο φύλλωμα ενός θάμνου. Νομίζοντας ότι πίσω του κρυβόταν θήραμα, έριξε το ακόντιό του, αλλά εκεί κρυβόταν η Πρόκρις, οπότε τη σκότωσε χωρίς να το θέλει, και μάλιστα όντας πιστός σύζυγος.
Σύμφωνα με το κυκλικό έπος «Επίγονοι», ύστερα από τον φόνο της γυναίκας του ο Κέφαλος εξαγνίσθηκε από τους Θηβαίους. Μετά την κάθαρσή του, για να τους ευχαριστήσει τους παραχώρησε τον σκύλο του για να καταδιώξει την αλεπού του Τευμησσούπου κατέστρεφε τη χώρα τους.
Κατά μία εκδοχή, ο Κέφαλος δικάσθηκε από τον Άρειο Πάγο και καταδικάσθηκε σε εξορία από την Αττική. Τότε ακολούθησε τονΑμφιτρύωνα. Αφού επεκράτησε στην Κεφαλληνία, ο Κέφαλος ρώτησε το Μαντείο των Δελφών πώς θα αποκτούσε γιους. Η απάντηση του μαντείου ήταν ότι θα έπρεπε να ενωθεί με το πρώτο θηλυκό πλάσμα που θα συναντούσε στον δρόμο του. Ο Κέφαλος συνάντησε μια θηλυκή αρκούδα και, αφού ενώθηκε μαζί της, το θηρίο μεταμορφώθηκε σε όμορφη γυναίκα, τη Λυσίππη, και ο Κέφαλος μπόρεσε να την νυμφευθεί. Από τον γάμο τους γεννήθηκε ο Αρκείσιος, πατέρας τουΛαέρτη και παππούς του Οδυσσέα.

2 σχόλια:

  1. Συμφωνώ με τις "αιτιάσεις" του ALEXANDROS the GREAT...και θα ήθελα να "προκαλέσω" έτι περισσότερον τις αναζητήσεις μας...από το προσωνύμιον του πιστού Σκύλου του Οδυσσέα που "Ηγήθηκε των Μεγάθυμων Κεφαλλήνων" τον ΆΡΓΟΣ!
    Αλήθεια, είναι τυχαία η ονομασία του σκύλου του (όπως κοινά είναι παραδεκτό σε όλη την επιστημονική κοινότητα της οικουμένης, τίποτε στις ονοματοδοσίες της αρχαίας Ελλάδας, δεν ήταν τυχαίο ή κενόν νοήματος); Η ονομασία Αργοσ - τόλιον, (πέραν της γνωστής και απλής "εξήγησης" που έχει δοθεί) μήπως έχει άμεση ή έμμεση σχέση με τον ΑΡΓΟΣ; Τραβηγμένο από τα μαλλιά, θα μου πείτε, μα...δεν το ψάχνουμε κάπως και ετυμολογικά, κάτω από το πρίσμα των αρχαίων Ελληνικών "ντοπολαλιών";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Και όχι μόνο...Από τη μια Κούταβος, από την άλλη Λάσση, όλο σκυλιά θυμίζει το Αργοστόλι.
    Εγώ πάντως πιστεύω ότι ήταν τόπος σταυλισμού και εκπαίδευσης αυτών των σκυλιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή