ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΟΡΙΑ ΑΒΡΑΑΜ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΚΙΟ ΤΟ ΚΡΑΣΣΑΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ
Χα χα «Αμερικανάκι» σε έπιακε ο Όμηρος αγαπητέ Αβραάμ.
Αλλά να μου πεις το ίδιο έπιακε και τον Καζαντζάκη και τον άλλονε που χώνανε τη μούρη τους εκεί που δεν τσου σπέρνανε χα χα.
Τίποτα δε σημαίνει η λέξη! Απλά μοιάζει με το κρασάτο αλλά λάθος ερμηνεία.
Το “οίνοπα” προέρχεται από το οίνοψ και είναι σύνθετη λέξη με β΄ συνθετικό το αίθοψ και σημαίνει αυτός που έχει το χρώμα κρασιού.
Ο Όμηρος όταν το χρησιμοποιεί όμως για θάλασσα το χρησ. για να δείξει το στιλπνό ή σπινθηροβόλο του πελάου άμα το κοιτάς από ένα ψηλό ακρωτήρι ας πούμε.
Με άλλα λόγια το μαύρο πέλαο που λέμε στη μαλλιαρή.
Τήν ίδια λέξη χρησιμοποιεί και για βόδια κάνα δυό φορές και αυτά κρασομένα ήταν? Χα χα. Απλά τα ονομάζει στιλπνά μαύρα.
Και για σε πίσω περισσότερο (τ – 172)
Κρήτη τις γαῖ᾽ ἔστι, μέσῳ ἐνὶ οἴνοπι πόντῳ,
Εἶναι μιὰ γῆς κατάμεσα τοῦ μελανοῦ πελάγου,
ἡ Κρήτη
Να είσαι πάντα καλά αλλά μας ρίχνεις μπόμπες χωρίς να τραβάς τον επικρουστήρα.
Κα κα κα κα κα.
Σπ. Ρόκκος
Αλλά να μου πεις το ίδιο έπιακε και τον Καζαντζάκη και τον άλλονε που χώνανε τη μούρη τους εκεί που δεν τσου σπέρνανε χα χα.
Τίποτα δε σημαίνει η λέξη! Απλά μοιάζει με το κρασάτο αλλά λάθος ερμηνεία.
Το “οίνοπα” προέρχεται από το οίνοψ και είναι σύνθετη λέξη με β΄ συνθετικό το αίθοψ και σημαίνει αυτός που έχει το χρώμα κρασιού.
Ο Όμηρος όταν το χρησιμοποιεί όμως για θάλασσα το χρησ. για να δείξει το στιλπνό ή σπινθηροβόλο του πελάου άμα το κοιτάς από ένα ψηλό ακρωτήρι ας πούμε.
Με άλλα λόγια το μαύρο πέλαο που λέμε στη μαλλιαρή.
Τήν ίδια λέξη χρησιμοποιεί και για βόδια κάνα δυό φορές και αυτά κρασομένα ήταν? Χα χα. Απλά τα ονομάζει στιλπνά μαύρα.
Και για σε πίσω περισσότερο (τ – 172)
Κρήτη τις γαῖ᾽ ἔστι, μέσῳ ἐνὶ οἴνοπι πόντῳ,
Εἶναι μιὰ γῆς κατάμεσα τοῦ μελανοῦ πελάγου,
ἡ Κρήτη
Να είσαι πάντα καλά αλλά μας ρίχνεις μπόμπες χωρίς να τραβάς τον επικρουστήρα.
Κα κα κα κα κα.
Σπ. Ρόκκος
και σε http://porosnews.blogspot.com/2016/11/blog-post_565.html…
και ας περασουμε στο δικό σου σενάριο Σχερια την Μαλτα,,Αυτο που δεν μου κολαει σε αυτό,,αν και με την υποθεση στις αποστασεις μας βγαινει μια χαρα,, ειναι οτι πως τόσο μακρια και απόμερα,, απο τα συμβαντα ετυχε να εχουν καποιον να τραγουδαει τα κατορθωματα των Αχαιων σε τροια? Αυτοι θα επρεπε να ειχαν στα δικα τους τους καρχηδόνιους ,και λοιπους πολιτισμους από δυση, η Αφρικη. Γιατι να μην ελεγε για το πως χτιζανε τσι πυρμιδες στην Αιγυπτο π.χ Παρτο σαν ερωτηση!!!!!
Αυτό που διαπιστώνω εδώ μέσα είναι ότι οι περισσότεροι δεν κάνουν έρευνα αλλά γράφουν έκθεση ιδεών και μάλιστα όχι δικών τους αλλά τις κατ΄επιλογήν αρεστές αλλουνών είτε αρχαίων, είτε νεοτέρων. Διαβάζω τρείς σελίδες «πράμα» για να καταλήξω σε πέντε σειρές που έχει διατυπώσει κάποιος παλαιότερος. Το άλλο μειονέκτημα είναι ότι ψάχνουν για την Ομηρική Ιθάκη (αν αυτός είναι ο πραγματικός σκοπός γιατί αμφιβάλω) προσπαθώντας να αναλύσουν μάλλον παραμύθια που και αν τα επεξηγήσουν ο πραγματικός στόχος (η Ιθάκη) θα μείνει πάλι άπιαστο όνειρο. Επί του συγκεκριμένου η Σχερία και αν βρεθεί τί θα προσφέρει στην ανεύρεση του πραγματικού στόχου? ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ. Χαβαλές να γίνεται λοιπόν και αποπροσανατολισμός (δεν αναφέρομαι στον διαχειριστή), και αφού φτάσαμε να παίρνουμε σα στοιχείο το Θιακό σταφύλι και τα Οδυσσειακά ονόματα τότε η δική μου θεωρεία υπερτερεί γιατί από τις 100 γυναίκες του χωριού μου οι 60 είχαν όλα τα ονόματα των νυμφών, των μισών θεοτήτων, και επιπλέον το όνομα της γυναίκας του σε Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ,ΑΠΟ ΝΙΚΟ ΚΑΜΠΑΝΗ
https://porosnews.blogspot.gr/2016/11/blog-post_879.html…
και τελος ραψωδιας φ , ο οδυσσέας περνάει το βελος από την τρυπα των πελέκιων!!!
Στού δοξαριού το δέσιμο ακουμπώντας τη σαγίτα 420 και στο θρονί του καθιστός, κόκκα τραβάει και κόρδα, κι ομπρός του σημαδεύοντας ρίχνει· και τα πελέκια το βέλος το χαλκόδετο περνάει μες απ' τις τρύπες, αράδα απ' το στειλιάρι τους το πρώτο, κι όξω βγαίνει.
Σε μια επόχή λοιπόν που επισήμως είμαστε στην επόχη Χαλκού,, με τι ήταν φτιαγμένα τα πελέκια?
Με τι υλικό πελεκηθηκαν τα κυκλώπια τείχη του Παχνιού, και των λοιπων ακροπόλεων του νησιού μας/? Μπάς και ο Πόρος ήταν πρωτοπόρος και σε σίδερο,, πολύ μακρυα από την εποχη σιδήρου!
δειτε και την σχετική ανάρτηση: